Wednesday, November 3, 2010

Stimbot Antarabangsa, Seksyen 9 Bandar Baru Bangi

Cerita sudah basi..tapi saya nak cerita jugak..ni episod jalan-jalan cari makan selepas suami pulang dari ujian di Terengganu..nak dijadikan cerita..sebelum suami pulang ke Terengganu..saya pernah ajak dia ke sini..tapi disebabkan dia masih belum habis menelaah al-quran..makanya en suami tidak ada selera nak makan..disebabkan itu la hajat nak makan ke sini tertangguh..pulang dari kerja..kami terus ke sini..



Restoren Stimbot Antarabangsa Seksyen 9 Bandar Baru Bangi..adik saya kata..makan puas-puas sampai kenyang..lagi mana buleh telan..telan laa..hahaha...buffet utk satu kepala..rm22..utk kanak-kanak 4 tahun ke atas saya tak ingat berapa belas rm..Gambar restoren dari depan saya tak ingat nak ambil..yg ada pun ini saja..bisnes start dr pukul 12 tengahri hingga 12 mlm x silap..


Antara seafood yang ada..time ni ikan pun x de lagi..2nd time saya pergi..banyak seafood yang ada..antaranya sotong..udang..ketam..ikan..kerang..dan lain-lain..


Ini pulak ruang apa erk?kat sini sudu sos pinggan mangkuk sumer ada..paling best kat dlm bekas-bekas tu ada asam n jeruk..x silap saya la..itupun en suami yg bgtau..kali ke 2 dtg baru tau ada mender tu..hahahaha..kebetulan time saya snap gambar dorang belum letak coklat fondue..ada buah dan marshmallow..so bleh la celup2 dalam cekelat kalo korang nak..

Ini pula segala mak nenek frozen food..segala fish ball ada..nak ambik gambar satu2 mmg la tak larat sebabnya terlalu banyak pilihan frozen food ada kat sini..yummmehhhhhhh..


En sumai sedang meninjau2 apa lagi yg ada..dalam bekas tupperware tu ada segala jenis mee..dan kat situ jugak dorang letak sayur-sayur mcm kangkung, sawi, cendawan dan sebagainya..telur pun ader..jangan kata telur ayam..telur puyuh pun adooo..aper lagi..moh kiter pilih apa yg tekak nak makan..


Ini la dia tempat utk kami campakkkan segala makanan yang dipilih..boleh stim..grill pun buleh jugakk..oo..luper nak bgtau..buffet ni utk stimbot n bbq..dorang siap sediakan daging blackpepper utk korang grill..sgt2 sedapppppppppp...


Itu tangan en suami..dia sedang menggodek butter utk letak atas tempat grill tu ha..nak bakar udang n sutun katanya...hahahaha


Time ni semua makanan saya dah campakkan dalam periuk tu..udang dan sutun pun dah kemerah-merahan..tinggal masa nak ngap sajer...

Ohhh...seronoknyer makan n beronggeng berdua bersama en suami..sangat tenang makan tanpa anak-anak..hahaha (statement jahat)..lepas ni..boleh la dtg ke sini lagi bersama dengan 2 org budak kecik yg lasak..

No comments:

Post a Comment