Friday, November 19, 2010

Laminate Flooring

Sekarang ni saya dan en suami tengah gatal nak letak laminate flooring satu umah...memandangkan budget adalah sangat terhad..makanya kami terpaksa memilih antara dua..sama ada nak buat atas dulu..or bawah dulu..kena la buat slow-slow dan satu-satu..mokcik bukannya org kaya..bg saya..paling penting buat tingkat atas n tangga dulu..bukan apa..mokcik dah naik bebulu bijik mata tgk lantai parquet tu..ntah zaman bila la weii duk pakai parquet lagi...skrg org tak pakai dah...umah baru semua letak tile la weii...araprop jer dok ketinggalan zaman duk pakai parquet..mmg araprekkk betuiilaaa...ada masa saya sempat la surfing dalam tenet jenis2 laminate flooring ni..kat bawah ni antara warna-warna idaman kalbu..warna dipilih dengan harapan..ruang akan nampak lebih luas..kalo pilih kaler gelap..bertambah kecik la nampak umah mokcik yg mmg dah sedia kecik tu...hahahaha


Sumatra Teak Cap ROBINA


Teak Allover Cap ROBINA

Empire Oak Cap ROBINA jugak..

Kepada en suami..sile la cari quotation utk tingkat atas..n kalau ada duit lebih...sile la laburkan utk umah kite tu erk?sekian terima kasih..


No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik