Tuesday, November 2, 2010

Spender Putih Barbie

Gambar spender..diceduk dr pokcik google..

Semalam saya pulang ke rumah lewat malam kerana saya nite duty..pulang dr rumah..apa yang saya buat memula ialah bukak tudung periuk..frusstt menunggeng..sbb yang tinggal hanya kerak nasik dan sisa kuah lala masak pedas beserta dengan kulit lala saja..isi lala saya tatau hilang ke mana..haiiihhh...selesai makan..saya mandi..sblm tido sempat la jugak tengok tv..penyudahnya tepat pukul 12 malam baru la saya letak kepala kat bantal..disebabkan eishah tido di atas tilam lain bersama dengan syafiq..maka..en suami cuba untuk mengangkat eishah supaya tido satu tilam dengan saya..niat suci lagi murni itu terbantu disebabkan seluar eishah basah..sah budak ni dah terkucil atas tilam..penyudahnya saya dan suami sepakat kejutkan eishah walaupun hati saya mmg dah berkata-kata budak ni mesti ngamuk sakan punya..memula kejutkan tu dia mamai-mamai..so kami pun angkut terus ke bilik air..sampai bilik air dia dah bantai melalak mcm org kena dera..tugas saya ialah berusaha sedaya upaya untuk bukak seluar dan spender putih barbie dia..time ni lagi sakan dia ngamuk..nak pakai spender putih barbie..katanya..tapi saya buat booolayan...misi membasuh flower mesti diteruskan..selesai bersihkan semua..dia mengamuk lagi teruk..sampaikan maid kakak saya pun terjaga dari tido..dalam hati..tuhan je yg tahu betapa saya dan suami cuba untuk terus bersabar walaupun time tu rasanya sudahpun tumbuh tanduk di kepala dan ekor di muntut..setan dah mula menguasai saya untuk bagi sedas dua dass kat eishah..tapi alhamdulillah..pujukkan setan tu tak menjadi..masa dia mengamuk nak pakai spender putih barbie yg dah lencun tu saya pekakkan telinge jer...agak-agak dh makin slow dia nangis tu..saya pujuk dengan spender barbie kaler hitam..sib baik menjadi..last2 dia diam tidur dengan ayahnya..baru nal lelap..blackout la pulak...saya tak boleh nak tidur dgn nyamuk yg banyak dan panas tanpa kipas...penyudahnya..pagi ni saya ke pejabat dengan mata yang mengantuk..



No comments:

Post a Comment