Tuesday, April 12, 2016

Cafe Masakan Terengganu Asli

Assalamualaikum

Korang penggemar makanan pantai timur?saya?haruslah weiii..dah nama pun org ganu..cumanya kat sini payah beno nak dpt yg betul2 menepati piawaian anak tekak ni..ini cerita weekend ntah bila...tiba2 encik suami ajak pi sini..skali nge abg dia..saya ni bukan apa..masa suami sebut nasik dagang..dah terbayang dekat mata ni cemana nasik dagang kat kl ni..konfem mengecewakan..tp why not..kite try dulu..kot ok..Awal pagi dah gerak..sampai kat sini..org masih x ramai...


tu dia...meriah..mmg sedak kalo jalan-jalan cari makan ramai2 nii...


ini menu pilihan amir ashrof..amir ashrof nge pulut nyo mmg x dapat dipisahkan..suke beno dia nge pulut...saya x sempat nak rasa pun..tp saya rasa pulut nyo ni sedak..sbb abg ipar saya nge anak ye mkn bertambah2..hahahahaha...

 

Tadaaaaaaa..menu pujaan hati...tgk dari kaler kuah mcm menjadik...1st suapan..waahhhhh...buleh tahan...kira sedap la setara ni kat kl..hahahahaha..pendek kata...kalau betul2 teringin nak makan nasik dagang...buleh la terjah sini...selain dari nasik dagang...nasik lemak pun ada..nasik lemak hijau..itu feveret eishah naqiyyah..soo..apa tunggu lagi...pi la try...Kafe ni terletak betul-betul dalam kawasan masjid Kinrara Puchong...selamat mencuba...till next entry..daaaaaaaaaaaaaaa






1 comment:

  1. name cafe nih Cafe Masakan Terengganu Asli? panjang naw nama. hehehe.

    x nampak fawwaz pon dalam pic.

    ReplyDelete

 
Images by Freepik