Friday, February 4, 2011

Malam Tahun Baru

Assalamualaikum semua..ini adalah entry tahun baru..malam tahun baru hari tu kami merancang membawa anak-anak tengok bunga api di Nilai 3..hahaha..org lain pi tgk bunga api kat KLCC la apa la..kiteorg kat Nilai 3..korang ade??hihihi(gelak jahat)...plannya nak gi dlm kul 10 lebih gitu la..penyudahnya yg pergi cuma suami dan eishah saja..saya x dpt turut serta sebab saya demam time tu..mau bangun pun x larat..takat dengar bunga api kat rumah je la...

A'eishah dan Tisha..tisha muka pun dah x lalu nak senyum..ngantuk agaknya...

 
Eishah n Tisha lagi...

 
En suami dan eishah..

 
Amy n Tisha..ni la dia jiran sekepala kiteorg..hihihih

Ini pulak gambar sebelum ke Nilai 3...apa pun..sedut oksigen dulu..bila mau berenti smoking la bang oiii??

 
kanak-kanak rebina di dalam kereta ond way ke Nilai 3..

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik