Monday, February 28, 2011

Tutu Tutu...

Assalamualaikum..

Ada apa dengan tutu??tutu tu amender??saya memula pun tatau menatang apa la tutu tu..tp biasala...dah nama pun ada anak dara..harus la last2 tau jugak menatang apa tutu tu..tutu tu rupanya cenggini erk?bukan sejenis biskut mau pun binatang..tapi sejenis skirt..hihihih


Amacam??cantik tak tutu skirt budak gomok tembam ni??Sesuai jugak utk majlis kekah baby or utk dipakai time besday..semenjak kakak saya ada anak gegurl ni..slalu jugak ler dia berjaya menjahanamkan duit poket saya..akhirnya saya pun terjebak..

Stok jahanam duit yang pertama ialah..dengan membeli 3 helai singlet utk dipadankan dengan tutu skirt..satu utk eishah..satu utk sarah dan satu lagi untuk nyanya..hihihhi

Stok jahanam duit yg ke 2 ialah saya telah pun berjaya mengorder 3 helai tutu skirt utk dipakaikan ke badan kerempeng kecik molek 3 org budak kecit..sapa lg kalu bukan eishah, sarah n nyanya..Tujuan saya dan kakak saya beli tutu skirt ni hanya satu..kami bercadang nak buat photoshoot utk kanak-kanak ni bulan 3 nanti..maybe outdoor photoshoot kot..photographer??agak2 budget ciput..ibu eishah pun buleh jd photographer..tak pun ucu shyra pun buleh..kan kan kan??


Ini outfit eishah masa sambut 3rd besday..agak2 tahun ni ibu pakaikan tutu skirt utk eishah ok x?Oh ye..lupe nak bgtau..skrg ni saya dlm proses menyiapkan hairband flower utk budak2 ni..nak pakaikan dengan tutu skirt nanti..kang ada masa saya akan buat sedikit tutorial cemana nak buat lace flower hairband tu ok?so..sta tuneeeeeeeeee...

Sumber gambar: Facebook & Pokcik Google

 

1 comment:

  1. Boleee... Boleee...
    Ucu shyra berbesar hati nak amek gambar u ollss....
    :)

    ReplyDelete

 
Images by Freepik