Saturday, February 5, 2011

Suka Duka 2010

Assalamualaikum semua...saya tahu sepatutnya entry ni saya tulis semasa berakhirnya tahun 2010..bukan tanak buat..tapi kesibukkan melanda..so saya bawak la ke tahun 2011..aci x?ada aku kesah?

Antara yg sukanya tahun lepas ialah:

1. Yiehaaaaaaaaaaaa....saya berpindah ke department baru..bukan saya tak suka department lama..tapi saya sudah berada di sana selama 4 tahun..rasanya dah tiba masanya saya belajar sesuatu yg baru..

2. Bercuti-cuti sakan ke Beijing.Walaupun en suami dan yusuf tak gi..tapi sekurang-kurangnya saya dpt melihat negara org lain cemana..apa pun MALAYSIA tetap yg terbaik laaaaaaaa..sampai MALAYSIA saya makan cukup2...sbb kat Beijing kurang makan..hahaha

3. Murah rezeki kami tahun lepas..jualan di booth di trg sangat memberangsangkan sehingga kami merancang utk join lagi bazar tahun ni..

4. Perniagaan en suami juga mula menunjukkan peningkatan..alhamdulillah..dapat beberapa projek drpd U*M..

rasanya yg gembira itu jer kot..xtau la kot ada yg saya terlupa..kira halal la kalau ada yg tertinggal..

Yg dukanya pulak..

1. Awal tahun aboh masuk spital putrajaya sbb kebas sebelah badan..alhamdulillah..x der pa per..aboh warded for 2 days only..alhamdulillah..

2. Anak saya Yusug pulak masuk spital bulan 2 tu..ingatkan demam biasa..rupanya demam denggi..5 hari saya terpaksa berkampung di spital azzahrah..sgt la x best..entry pasal demam denggi ni pun sampai la ni saya hutang lagi..citer x abis..nanti la sambung..

3. Dalam bulan 4..aboh diagnosed with 'something' yg saya sendiri x pernah terpk..semoga Allah sentiasa peliharakan kesihatan aboh dan pulih seperti sediakala..

4. Tahun ni saya kerap berulang alik ke spital utk appointment aboh..biarlah semuanya menjadi rahsia saya..x perlu saya ceritakan di sini..

5. Bulan 6..dua-dua anak saya warded sbb demam..dua2 tonsil dah bernanah..skali lg saya terpaksa berkampung di Azzahrah..cumanya kali ni saya kena jaga 2 org budak..adoii..penat..rasa mcm nak pengsan..

6. Saya kena repeat PTK..sangat tak best..kantoi paper jabatan..haihhhhhhhhhhhhh...

Rasanya itu jer kot..kalo ader yg tertinggal pun kire halal jer ler..




No comments:

Post a Comment