Tuesday, February 8, 2011

Tagging game lagikkk...

Okeh..saya telah ditag oleh bakal adik ipar saya..opsssssssssss....terlepas sudaaaaaaaaaaaa...memandangkan skrg ni kepala otakku sedang weng gara-gara bertungkus lumus berhempas pulas dan tertonggeng-tonggeng mengejar dateline utk siapkan subjek heading tesis..maka..apalah salahnya kirenya saya take a break with tagging game kejap..yiehaaaaaaaaaaaaaa...

5 Nama samaran
1. Baby (ini hanya keluarga yg panggil saya camni..termasuk la mok n ayoh di trg serta semua kaum kerabat di Terengganu..belah mama la..belah aboh panggil lain pulak..)
2. Anne (yg ni lak keluarga belah aboh panggil saya anne..atau lebih tepat lagi..adik anne..hihihi)
3. Erni (di pejabat semua geng bas skolah serta kawan-kawan panggil saya dengan panggilan erni..)
4. Ayang..sebut baik baik..AYANG..bukan ayam erk? (yg ini pulak..hanya encik suami yg panggil saya ayang..)
5. Ibu (anak-anak panggil saya ibu..ohh silap..bukan anak-anak sbb eishah sorg jer panggil saya IBU..si yusuf panggil saya ABUUU..adoiii..

5 Tarikh Penting
11/1/1981-ini tarikh lahir saya..
15/8/1978 & 2006- ini tarikh lahir eishah..eishah dan encik suami kongsi tarikh lahir yg sama..tahun je lain-lain..amacam??terer x kami??hihihi
8/6/2009-ini tarikh lahir yusuf..
16/6/2005-ini plak tarikh pernikahan kami..
lagi satu nak letak tarikh apa la pulaknye...oh ye...
1/12/2005-hari pertama saya berkerja di sini..ohhh..sudah 5 tahun saya di sini rupenye...haihhhh....

5 Perkara saya buat semalam
1. ganti tidur memandangkan saya tidak dpt rehat yg cukup weekend hari tu..
2. Tidur lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
3. Bangun jap sbb mama dan aboh bawak pizza..sedapnyer makan mender free..hihihi
4. Buat makaroni n cheese utk eishah n yusuf..penyudahnya yusuf makan lagi byk dr eishah..
5. Makan ubat selsema sblm tidur sbb dah ada tanda-tanda nak demam selsema..

5 Perkara Buat Anda Gembira
1. Berehat di rumah bersama anak-anak
2. Dapat jadi surirumah tangga sepenuh masa tetapi bergaji..takde gaji takmo la..
3. Bila apa yg saya masak en suami dan anak-anak makan sampai licin
4. Berjalan bersama anak-anak..
5. SHOPPING..shopping is d best theraphy bile tgh stress..ohhh!!heavennnn...


5 Sebab Jawab Soklan Ini
1. sbb saya telah ditag oleh shyra
2. sbb saya tgh weng dan perlu buat sesuatu untuk melepaskan semua tu
3. sbb dah lama sangat saya tak main mender ni walaupun ader kengkawan yg tag
4. saya sendiri pun tatau la naper tetiba rajin nak buat mender ni..
5. sbb saya pun teringin nak tag org lain..

5 Kawan untuk ditag
Fiverul
Cik OYA
sesapa yg nak buat..dipersilakan..


2 comments:

  1. Cun2!! :)
    maceh bakal akak ipar ku..
    =)

    ReplyDelete
  2. kak erni dah buat...TQ sempat relaks ckit.hhahhaa

    ReplyDelete

 
Images by Freepik