Wednesday, February 2, 2011

Semua Tentang Pok Bek

Cak...Assalamualaikum semua..kini tiba giliran saya pulak nak interframe..saya tau..ibu dah lama x citer pasal saya kat sini..maklum la...ibu saya skrg ni bz tahap dewa...tapi saya tengok kat rumah x der la bizi sgt pun..asyik duk terlentang tengok citer cine..shyhhhhh..jgn bgtau kat ibu saya bocorkan rahsia ibu kat sini..hari ni saya nak cerita pasal saya..skrg ni umur saya dah masuk 1 tahun 7 bulan..maktok pengasuh saya tu selalu kata saya ni makan kuat..tapi kecik cenggitu jugak..katanya sbb saya x tido siang..asyik ikut buntut maktok ke hulu ke hilir jer..maktok ni mmg tau..setiap kali ayah nak hantar saya rumah maktok..saya mesti nangis..nanak yahhh..nanak yahhh..tapi ayah hantar jugak..haiihhh...tapi bile maktok dukung saya berenti la nangis..sampaikan ibu pun naik risau dan pening sampaikan merancang nak hantar saya balik ke rumah pengasuh lama..haihh..peningg..

Ibu slalu pok tangan saya..sebab saya suke sgt mengemas rumah..selain dari mengemas rumah..saya jugak suke memanjat dressing table kat bilik ibu n ayah..saya suke pakai krim rambut ayah..tapi kenapa setiap kali saya pakai minyak rambut ayah..rambut saya jadi putih dan ibu pun mule la pot pet pet pet bedak tumpah la apa la..oo..rupenya saya pakai bedak atas kepala..sori ibuuuu..hihihih..bile tiba time nak mandikan saya..ibu selalu jd mcm incredible hulk..sebabnya saya akan berpusing-pusing lari sampai ibu pun basah skali..sambil lari saya akan kata ejukkk ejukk..padahal ibu mandikan saya dengan air suam..skali la ibu babab buntut saya...adoiiiiiiiiiiiii....ibu kata bab makan la paling senang skali..sbb saya bedal semua makanan yg ada..nampak plastik makanan saya akan meraung mintak..batu depan umah pun saya gigit..ingatkan biskut..tapi tak lut pulak bile gigit..haiihh..silap lagi...lagi..nak cerita apa erk?oo..semenjak dua menjak ni..saya slalu nak baring depan tv dulu..bila kak long dah tido..saya akan paksa rela ibu bawak saya turun bawah tgk tv..tapi esoknya bile bangun dr tido saya dah ade kat atas..pelik-pelik...

okla..saya dah tatau nak tulis apa...nanti ada masa saya interframe kat belog ibu lagi...babaiiii...

No comments:

Post a Comment

 
Images by Freepik