Saturday, October 23, 2010

10 Sebab Kenapa Saya X Suka Cerita Pasal Kerja Dalam Blog..

Gambar budak mana la ni?sapa pandai teka saya belanja..hahaha...(sile peratikan muke budak ni betul2..mana la tau kot WANTED)


Rasanya korang pun perasan kot..saya mmg x cerita pasal kerja dalam blog saya..kenapa?adala la sebabnya..Saya bagi 10 je la..kang saya bg 100 kang ada pulak yg sakit jantung..walaupun saya tulis 10..tapi kot pasni ada yang baik hati tulun tambah jadi 100 jugak pasni..




10 SEBAB KENAPA SAYA X SUKA CERITA PASAL KERJA DALAM BELOG




1. Sebab paling mudah..saya tanak korang tau pun saya kerja apa kat mana..(haiihh..senang sungguh bg sebab yg pertama..hahaha)




2. Sebab kang kalau saya duk citer pasal kerja jer..kang nanti ada pulak yg bunyi..elehhh..mcm la bagus sgt..(haiihh..susah sungguh jadi org bagus ni..eh eh..silap..terperasan sudahh)




3. Sebab kang kalau saya cerita camni camtu..tup tup ada kepochi citer lain la pulaknya..haru haru..mintak simpang..(kalo kes camni mmg naya la saya..)




4. Sebab orang opis pun ada jugak yg baca belog saya..(haiihhh...sudah kantoi di situ..x leh nak tipu langsung..hahaha)




5. Sebab saya mmg tak minat langsung nak cerita pasal kerja saya..(cukupla habis di opis saja..tidak mahu dibawa masuk dalam rumah dan dalam belog)




6. Sebab pengalaman yang sudah-sudah membuatkan saya serik nak cerita hatta nak sebut nama tempat kerja saya..(sensetif weh..silap cakap mau haku kena saman..i kerja kat organisasi glamer you..haha..perasan lagi)




7. Sebab saya tau ada saja kepochi-kepochi di luar sana yang menunggu masa untuk memutar belitkan cerita saya (sila jgn sentap sbb saya tak sebut pun nama sesaper)




8. Sebab rasanya korang pun lagi suke baca cerita dan apa aktiviti yang saya buat daripada dengar saya membebel pasal kerja saya..cerita peribadi lagi syok untuk dicaras dan diputarbelit oleh si kepochi-kepochi (aik?pesal asyik kepochi jer ni..motif??sile jgn sentap..saya cuma serkap jarang sajer...perasan glemer..padahal x do yg teringin nak baca belog ko pun weh)




9. Sebab saya lebih suka cerita pasal life saya dan keluarga saya..itu lebih membuatkan saya bahagia..(ececece..ayat coverline)




10. Dahla...sebabnya korang sendiri pun bleh reka sendiri sebab2nya..tambah-tambah lagi kepochi yg sangat kretif..(aik?kepochi lagi...motiff??sile jgn sentap..saya tak maksudkan sesapa pun..)




Sekian 10 sebab saya hari ni..esok saya bg 10 sebab yg lain pulak..oohh lupa lupa..lupa nak bgtau..sila jgn ingat saya duduk di opis asyik mengupdate belog..setiap entry saya buat pd hari minggu..buat sebanyak mungkin dan saya dah auto publish..setiap hari entry baru akan keluar pukul 7 pagi dan ikut tarikh yg ditetapkan..sile cek entry-entry sebelum ni kalau korang x caya..ehh betul ke ayat saya tulis ni...saya pun pening dah..kla...babaiiii..





2 comments:

  1. gambar ni sebiji muka Yusuff....hahahaa

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha..gelak golek-golekkkk

    ReplyDelete

 
Images by Freepik