Saturday, October 16, 2010

Rokok


Saya sendiri tatau bila masa harga rokok tu naik sampai rm10..yang saya tau pun sebab suami saya la..semuanya bermula minggu lepas..tiba-tiba je suami menyatakan hasratnya mahu berghenti merokok slow-slow..time dengar tu saya rasa mcm nak joget lambak asereheee haaa reheee..tapi dalam hati mcm pelik jugak la...lantas saya pun bertanya pasai per tetiba je bunyi camtu?rupa-rupanya sebab harga rokok sudah naik sampai rm10...terkejut saya dengar..mahai camtu pun orang still beli lagi..semalam suami saya msg lagi..sibuk dia duk browse dalam internet ubat-ubat untuk berhenti merokok..sebagai seorang isteri yang baik..(baik ada makna)..saya pun sama-sama la tolong cari ubat tu haaa..tengok la cemana nanti..sama ada dia sungguh-sungguh nak quit smoking atau pun cuma hangat-hangat taik ayam sajo...




No comments:

Post a Comment