Thursday, October 21, 2010

Weekend yang memenatkan..

Hujung minggu yang lepas tak mcm hujung minggu sebelum ni..saya tidak boleh berehat..malah tidur-tidur ayam dan tidak boleh beronggeng..sebab apa?sebab pertama..saya terpaksa menjaga 2 orang budak kecik tanpa suami..suami pulang ke terengganu atas urusan kerja..kebetulan anak saya eishah demam hari jumaat lagi...jumaat tu saya dah terpaksa lebur Off yang baru saya kumpul..haihhhh..x per la..redho jer la..2 kali saya berulang ke klinik pakar azzahrah gara-gara demam eishah yang x menentu..penyudahnya..malam..saya tidur-tidur ayam sbb kejap-kejap measure suhu badan eishah..hari ahad tu demam eishah dah mula menunjukkan tanda-tanda nak kebah..eishah baik demam..yusuf pulak sambung...yusuf pulak demam hari ahad tu..malam tu saya tidur-tidur ayam lagi sebab demam yusuf sama dengan eishah..naik turun naik turun..penyudahnya..hari isnin tu saya terpaksa mc..mc jaga anak..dan yang paling x best skali..saya pun turut demam skali..dugaan dugaan..masa suami x der la anak-anak dan saya nak demam..haihhhh..apa pun..rasanya hujung minggu ni saya kena ganti balik hujung minggu yang lepas..saya perlukan rehat yg cukup sbb sampai skrg selsema dan batuk saya masih x hilang lagi n the best part is..SAYA RASA MCM NAK DEMAM BALIK...adoiiiiiiii

No comments:

Post a Comment