Saturday, October 2, 2010

45

Gambar ehsan dr pakcik google

Ada apa dengan 45??bukan nombor bertuah..bukan nombor yang paling saya suka..bukan nombor ekor..dan paling penting ialah bukan umur saya..hahaha..tapi kenapa tajuk entri ni 45?sebabnya..baru-baru ini..masa pi tesco dengan suami dan anak-anak..saya dan suami sebok nak timbang berat masing2..masing-masing dah rasa mcm slim river..so hati sudah mula gatai nak tau berapa berat masing-masing..suami ok ler..berat seimbang dengan ketinggiannya..tetapi tuan punye belog..adoii aii..berat cuma 45kg..sudah turun laaa..tapinya daripa dulu sampai la skrg..ni la dia berat saya..kalau gi 50 tu pun..time tengah mengandung..time mengandung jagan kata 50..sampai 60kg pun pernah..so sekarang ni dengan rasminya berat saya 45kg..bunyi mcm berat 2 kampit beras jer..hahaha..dulu-dulu..mak ayah saya suka sgt cakap..berat lagi kampit beras tu daripada awak..haiiihhhhhhhh..sangat la kecik ati tauuu...agak-agak korang ada tak tips cemana nak menggemuksss kan badan??bleh ar share ngan tuan tanah kedaung ni haaa...


No comments:

Post a Comment