Monday, October 18, 2010

Pendiam..

Saya Yang PENDIAM (sumber dr GOOGLE)

Baru-baru ni saya berchat dengan member lama time blaja di UiTM dulu...Ye la..masing-masing sudah bekerja dan lama x jumpa..so bila ada kesempatan sempat la nak berchit chat menceritakan perkembangan diri masing-masing..so far saya masih tidak kembang-kembang lagi okeh..hahaha..gurau saja..masa chat terkeluar la bab pendiam..saya akui..saya bukan jenis yang banyak bercakap..saya hanya akan bercakap bila perlu dan saya hanya akan jumpa seseorang bila saya perlukan sesuatu untuk menyelesaikan kerja saya..itu saja..untuk saya buang masa bercakap..itu bukan saya..tapi kadang-kadang saya terfikir..sikap pendiam saya ni menyusahkan orang kah?atau pun mungkin mengganggu orang?salahkah kalau saya ni jenis pendiam..saya rasa saya tak perlu berubah semata-mata kerana orang..itu bukan saya..dan itu HIPOKRIT..saya nak orang terima dan kenal saya kerana diri saya..ERNI..erni yang mana satu??yang pendiam tuu..ok fine..saya x kisah dilabelkan sebegitu..itu identiti saya..tapi untuk saya berubah sebab ANDA..ANDA dan ANDA..adalah TIDAK MUNGKIN..that is soooooo not meeeee..so plisss...saya mintak anda..anda dan anda semua terima saya seadanya..kerana saya adalah saya..saya takkan boleh jadi seperti anda dan anda xkan boleh jadi seperti saya kerana saya adalah saya..satu lagii..saya bukan dan tidak suka KEPOCHI..kepada kepochi-kepochi di luar sana..pliss plisss and plisss..mind ur own business..



No comments:

Post a Comment