Wednesday, October 6, 2010

Tadika untuk Eishah

Dah 1 2 minggu saya pening memikirkan mana nak hantar si eishah ni..banyak-banyak tadika..dua ni je yang saya berkenan..berkenan pada sylibus pelajaran yang ditawarkan..seimbang akademik dan agama..haaaaihhhhhhhhhhh..macam pilih universiti untuk anak la pulaknya...Hari ni suami msg saya lagi..katanya anak saya eishah makin menjadi-jadi tengok kartun..ada jugak saya suruh suami potong channel cartoon network tu kang..bukan takat tu je..bila sebut skul mula la pening laaa...demam laaa..part paling tak tahan..gi skul boring..time tu saya rasa mcm nak tonyoh jer mulut dia kalau dia cakap cenggitu..weekend ni nak gi jumpa teacher Iman kat Aulad Genius Bangi..kalau semua ok..nak register terus..start tahun depan..GOODBYE DIBO..TOM & JERRY..HANDY MANNY..ANIMAL MECHANICAL dan lain -lain lagi..aik?sampai ke ibu skali dah hafal senarai kartun yg eishah tengok..haihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


Tadika Aulad Genius

Tadika Little Caliphs




No comments:

Post a Comment