Tuesday, October 26, 2010

Impian..

Tahun ini saya belum berehat atau dalam erti kata lain melancong bersama keluarga..iyaaaa..saya tau saya dan eishah dah g Beijing tahun ni..tapi itu tak dikira ataupun x termasuk dalam list sbb x complete satu keluarga..SUAMI n YUSUF x gi..so x dikira percutian bersama keluarga laa... Ni antara tempat-tempat yang saya selalu zikir kat telinga suami..




Universal Studio Singapore

Disebabkan kadang kala aboh saya selalu turun ke Singapore atas urusan kerja..maka saya akan mula rasa gelenyar nak ajak si suami mai ke sini dengan anak-anak..dulu takde universal studio..maka saya akan menghabiskan segala wang yang ada untuk membeli kain-kain yang cantik di Singapore..oohh...sangat heaven..tapi la ni dah ada universal studio..maka haruslah lagi saya teruja nak gi Spore sebab nak bawak anak-anak mai sini..mesti eishah n yusuf suke...ngeeee...

Mekah

Mender ni dah lama saya plan..en suami dah lama buat haji dan umrah time blaja di CAIRO dulu..cuma tuan punye belog jer belum berpeluang menjejakkan kaki ke rumah Allah ini..saya menyimpan angan-angan untuk ke sini pd usia yang muda..bukan dah tua kerepot nak pencen baru terhegeh-hegeh nak pi buat haji dan umrah..silap-silap x larat nak jalan..so adalah lebih bagus sekiranya dalam usia yang muda saya dpt ke sini..insyaAllah sekiranya ada rezeki lebey..boleh la datang ke sini..sbb en suami sudah pun memberikan green light utk saya ikut mama buat umrah tahun hadapan..itu pun kalau keadaan dan kewangan mengizinkan..tapi kalau dapat saya angkut anak-anak skali..lagi bagus sbb saya x yah nak pk pasal keadaan anak-anak di rumah camner..so boleh fokus beribadat sepenuh hati..harap-harapnya tuhan makbulkan permintaan saya..aminnnn...


Ho Chi Minh City


Tempat ni untuk tahun ni saja dah banyak kali saya dengar aboh duk berzikir nak gi tempat ni..bukan untuk berjalan bersuka ria..tapi atas urusan bisnes..disebabkan aboh pun dah banyak kali zikir tempat ni..maka saya pun turut serta zikir tempat ni kat telinga suami saya..insyaAllah..murah rezeki boleh la gi sini..tapi kena tunggu ongkosnya ada dulu sbb kali ni kalau pergi..harus angkut semua anak-anak..



Hong Kong Disneyland

Kalau dpt mai sini..saya cuma nak gi ke Disneyland ini saja..dan kalau boleh stay jer la kat Disneyland ni..bukan apa..dah lama x bawak anak-anak makan angin..eishah pun dah besar dan pandai main..mesti dia seronok kalau dpt mai sini..to en suami..agak-agak kalau ada rezki lebey..sile beli tiket utk isteri dan anak-anakmu ini..kita x yah pakai travel agency..kita gamble jer..hihihihih...





Cairo
Paling saya teruja ialah nak pi tempat ni..dulu suami saya belajar di sini..so dia pun pasang angan-angan nak bawak anak isteri ke sini..katanya..saja nak tunjuk tempat2 yg dia selalu gi..kat mana dia tinggal..kelas kat mana..melepak kat mana..saya pun teringin nak ke sini..sebab tempat ni banyak tempat menarik dan bersejarah..harap-harap satu hari nanti saya dapat jejakkan kaki di sini...amin...
Kepada en suami..ayangmu ini telah pun membuat list tempat idaman kalbu..sila la abg riki-riki rege erk?sekali ngan riki-riki tarikh..tengkiu...love u so mucccchhhh..muahh muaahhh muaahhh..


No comments:

Post a Comment